Är på g! :)

2 veckor och 4 dagar kvar tills jag är på båten på väg mot Riga. På just DEN kryssningen jag längtar till varje år innan jag har hunnit gå av. På den kryssningen träffar man alla dom underbara från sverige runt som man inte träffar vanligtvis. Mestadels skåningarna (eftersom jag inte känner så många från norr). När man super från frukost samma dag som man åker och slutar kanske när man kommer iland. I värsta fall fortsätter man kvällen ut också. :P När man får dansa dygnet runt och bara härja så fötterna blöder och man kan vara bakis i veckor efter. Det är alldeles snart dags för den resan och det är verkligen årets bästa händelse. Det och DTLD's HeartLineDance som är varje år en hel helg i augusti. Att 2 såna händelser kan göra hela året perfekt. Ojojoj. Vad jag längtar! Och vad jag ska lära in danser nu i lite mer än 2 veckor. Hoppas Daniel kommer upp och kan lära mej så han får lära mej lite wcs också. :) Vill åka NU men har ju en del kilon att få bort gärna innan så jag får nöja med mej att det är 2,5 veckor kvar så kanske jag hinner få bort det mesta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0