Lättad!

Åhhhhhhhhh jag är SÅ lättad!!!
Mycket skit runt omkring nu med soc och allt men en sak har iaf gått bra.
Har fått tag på ett boende tills vidare tills jag hittar eget.
Så jävla underbart!
Får visserligen betala av mina egna pengar jag ska leva på men det får gå.
Tur att skatteåterbäringen ser bra ut. :P
Så innan denna månaden är slut så blir jag inneboende hos en gammal vän i Karlstad.
Hellre ett rum på krp än ett tält i skogen liksom.
Är så lättad så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Trodde verkligen att jag var helt körd.
Usch!
Nu ska jag bara packa osv och städa den här lägenheten innan flytten.
Ska bli så underbart att komma ifrån jävla munkfors! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0