Butterflies

Känner mej som en töntig 14åring.
Fjärilarna försökar sej fortare och fortare i magen.
Jag trivs förvånansvärt bra hittills även om jag aldrig trodde att detta aldrig skulle hända.
Får se hur det blir framöver om det blir vi eller inte.
Men jag måste säga att jag just nu iaf hoppas på att det blir så även om det kan ta ett litet tag.
Var ju där på spontanfylla i tisdags.
Ingen sömn ingenting men inget hände ändå.
Förutom en puss eller kanske 2.
Åkte hem igår för att äta och göra naglar med Marie.
Åkte sen tillbaka dit.
Låg och myste lite när det var sovdags men jag slocknade innan jag hann lägga mej nästan. :P
Han kunde inte sova alls så han klev upp.
Låg själv i sängen och sov ut eftersom jag inte sovit alls natten innan.
Sen var det dags att gå upp strax innan 11 för att dom skulle åka mot kusten och jag skulle hem.
Fick en go kram och en puss när vi gick ifrån varandra.
Han lovade att ringa imorrn eftersom han är borta ända till söndag.
Jag fick lova att komma upp och hitta på nått på söndag.
Feel so good. :)

Kommentarer
Postat av: ann-katrin

du verkar va en töntig 14-åring.

2010-06-24 @ 21:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0