Plöööööööööpp!

Tack för komplimangen Cassandra! :)
Det är en toning egentligen men eftersom mitt hår är så sönderblekt osv så sitter det det som en riktig färg.
Det är Country Colours färg Brunsvart.
Snäppet under svart men inte bruna alltså. :)
Trivs grymt med den eftersom jag vill ha mörkt men inte helt svart. :P
Och ja jag skiter i folk som har så tråkigt liv att dom kommenterar en massa dynga.
Tycker bara att det är lite extra kul att kommentera deras kommentarer när dom bevisar så starkt att dom är rätt duktigt korkade. :)





Nog om det.
Nu ska jag njuta av tiden framöver ensam med hjärtat.
Även om det blev som det blev så är det tråkigt.
Men nu finns det inga inneboende och det är bara vi 2. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0