Men ärligt?

Men hej igen Ann-Katrin 70+.
Nej jag gick inte alls på ditt namn.
Du hade kunnat heta gudrun eller lisa.
Det säger inget om åldern.
Men det är märkligt att du påstår att jag är 14 när du inte ens vet ett SKIT om mej.
Du har ingen aning om vem jag är eller hur jag är och lever mitt liv osv osv.
Och tycker du att jag verkar vara 14 så tycker du det.
Men det var många år sen jag var 14 så tyvärr har du fel.
Och har du kanske läst ett eller 2 inlägg så vet du ännu mindre om mej och mitt liv.
Så det är oerhört fjantigt av dej att påstå att jag skulle vara 14 eller att jag beter mej som 14 när du fortfarande inte vet ett skit om mej och mitt liv.
Ibland kanske det är smartare att vara tyst än att säga något och bevisa hur korkad du är?
Tippar på att du är blond också. :)
Men god natt på er! :)

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Hej Louise! Jag brukar läsa din blogg ibland och jag tycker du ska strunta i vad andra säger om dig när det är negativt (läs ann-katrin). De är bara avundsjuka för att de själva inte är lyckliga! btw så har du grymt snygg hårfärg!! hur länge håller den egentligen??



Hoppas kärleken kommer gå bra för dig=)

kramar

2010-07-14 @ 17:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0