Feeling good :)

Har visst inte skrivit på ett tag. :P
Har inte hänt SÅÅÅ mycket egentligen.
Jag och R gjorde det officiellt förra fredagen iaf.
Så från och med den 2a juli blev jag en upptagen brud. :P
Haha.
En go liten 9-årig grabb fick jag på köpet också. :)
Se hur detta kommer gå.
Men jag tror det kommer gå bra.
Nu är det ju inte bara R som säger hela tiden att vi nån gång ska gifta oss.
T.o.m grabben hans säger det. :P
Så jag kan väl bara anta att jag för en gångs skull hittat nån seriös. :)
Och jag gillert! :D
Men nu ska jag dänga mej ner och försöka sova lite.
Upp tidigt för att dra till folkuniversitetet och se vad sjutton jag ska göra där.
Yeey! :P

Kommentarer
Postat av: ann-katrin

Ursäkta mig louise 14 år men någon tant på 50+ är jag inte bara för att jag kanske har ett "äldre" namn. Döm inte någon efter namnet och dessutom så hade jag en alldeles underbar midsommar bara så du vet. Jag anser bara att du kan behöva växa upp en aning för att klara dig i det verkliga livet, eller detta kanske inte speglar ditt riktiga liv?

2010-07-13 @ 18:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0