You're selling your soul for a whiskey and coke

Oh yes I am! ;D
Sitter här på självaste julafton i min rosa pyjamas från IKEA.
Ja jag anser att julafton är en pyjamasdag. :P
Laddar upp med martini bianco, partymusik och annat skoj.
Mestadels Hardscore Superstar eftersom det är nöjesfabriken jag ska till med ett glatt gäng på söndag och stå som en kåt fjortis längst fram vid scenen när dessa heta och underbara boys spelar. ;D
Har längtat efter denna dagen i 2,5 år sen jag såg dom sist på arvikafestivalen.
Då jag jobbade och stog själv nykter under eftermiddagen så det var inte lika mycket röj.
MEN NU JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR!!!!!!!!!!!!!
Nu pojkar, flickor och annat skräp ska det röjas FETT HÅRT på söndag.
Om 2 dygn är man på förfesten för att snart krype neråt till kön och skutta in och vänta in öset.
ÅH JISSES vad jag känner på mej att det kommer bli en SJUKT GRYM kväll! :D
Handlade alkohol för massa pengar också för att det skulle vara lite finare grejer just denna kväll i ära.
Jo jag -skäms- har köpt b.la min första JD flaska.
Dock en liten men stora var slut + dyrare I guess. :P
Så det blir lite JD och annats smått och gott under kvällen. ;)
Kan nog inte förklara i ord hur mycket jag längtar efter denna kvällen om bara 2 (TVÅÅÅ) dagar! ;D
Såååååå så länge bjussar jag på en bild från igår på mitt nya hår.
LooS is back! ;D
Det röda håret är helt enkelt sååå JAG så nu är det här för att stanna längre än förut. :P ;D
YEEEEAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!! ;D;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0