Workout! :D

Har i tisdags tecknat ett gymkort.
Är bunden ett år på Actic i Karlstad.
Spännande!
Berättade för mamma att jag funderade på att börja träna och hon sa att jag skulle träna några gånger och sen ge upp som jag brukar göra.
Berättade för mamma att mitt mål blir banne mej 5 kg bort till julafton.
Hon skrattade och sa "ja just det!".
Jag tyckte att nu ska jag visa mamma att jag kan och hon ville gärna att jag skulle bevisa att hon har fel.
Så med andra ord har jag lite att göra fram till julafton.
MEN!
Jag har REDAN hunnit med 2 pass och sitter och väntar på Marie för att åka på ett 3e pass.
3 dagar i rad.
Vem har slagit mej?! :P
Ett kondispass i tisdags, ett styrkepass igår och kondis idag igen.
Detta kommer ju gå gallant! :D
Så jag ska väl också kunna få vara lite snygg när jag ska på Hardcore Superstar på annandagen.
Planerat hår och grejer.
Ska ha tillbaka mitt gamla älskade hår.
Längtar!
:D

Kommentarer
Postat av: chris

woho, go go :D Det kommer gå super! Jag kämpar också på just nu, invägning idag!

2010-12-07 @ 14:00:32
URL: http://asianhit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0