Whatever

Jag vet inte jag.
Men man blir både glad och arg samtidigt.
Kan vara för att jag sovit så sjukt dåligt inatt.
Somnade inte allt för tidigt även om jag la mej runt 23.30.
Sen vaknade man vid 5eller 6 och låg vaken en stund.
Lyckades somna om och vaknade runt 9 av att ett enormt smsbombande startade.
Nej det är inte slut än och det lär väl hålla på ett tag till.
Sms jag absolut inte ska klaga över.
Det är alltid trevligt att vakna till sms av nån man vill ha sms ifrån även om det är tidigt. :)
men men.
Blev inget gym idag iaf.
Kom på att styrka kanske inte är så smart när jag ska lyfta saker i disken ikväll.
Spagettiarmar! :P
Plus att det är en del härj på kvällarna på jobbet så jag får nog min träning ändå. :P
Sen är det varje dag fram till jul som gäller.
Och efter det. ;)
Hehe.

Jag undrar jag vad som händer på lördag?
Spännande! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0