What Did I Do

INTE en okej dag!

1. Kasst med sömn och härj med liten grabb.
2. Slänger min vita BH på tallriken med pizza när jag redan är stressad på g till jobbet.
3. Bussarna är sena så man blir ett par minuter sen till jobbet.
4. Hittar byxor som inte är för små men märker 1,5 timme senare att gylfhelvetet är trasigt. Detta hade även ena kocken noterat. Jag hade INTE dom snyggaste trosorna i lådan på mej.
5. Ska gå ut från jobbet och missar sista trappsteget och faller pladask i slow motion framåt. Tjejen bakom kunde inte sluta garva. Kocken framför önskar att han hade sett det. 
6. Ställer mej mellan dörrarna som går ihop även om jag står där och halvt mosar mej.
7. Bussen hem från stan är 13 min sen och jag får stå på torget och frysa.

Men jag avslutade iaf kvällen med en liten chokladmilkshake och gottit. :)

Så nu ska jag klubba ner mej i sängen och dö lite och hoppas på att kollegorna glömt allt till måndag. Men det lär jag få fetglömma. :P Min Nomei får vänta med att leka till imorgon. Jag är på tok för trött och död för det ikväll. Och jag bör nog inte göra annat än klubba mej i säng. UJUJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0