The Dump From Hell

Jisses.
Ingen sömn inatt som jag trodde.
Var nog för uppe i varv efter jobbet plus att man låg och tänkte och funderade.
Så jag skickade ett sms till E kl.4 och var först.
Han tyckte igår att han skulle börja terroriserandet kl.5 istället för 9 idag bara för att. :P
Men sen fick jag inget förrän efter 7 ändå.
Haha! :P
Har iaf haft en super mysig morgon med lilla Elvis. :)
Idag bestämde han sej för att vakna och vara snäll mot mej.
Delvis.
Han har brukat kunna hålla nummer 2 i blöjan borta tills hans mamma kommit hem.
Idag kom helvetesskiten redan på morgonen.
USCH!
Med skyddskläder på och 7 wunderbaums under näsan så var det bara att ta reda på detta.
Hade dock inte alls varit lika farligt om han inte var så kass i magen.
Well well.
Vi låg iaf sen och myste i varsin ände och sen brevid varandra i soffan till Puh.
Man skulle haft kamera och när vi hade det så mysigt så glömde man bort helvetesskiten.
Han är för go den lilla grabben. :)

Väntar på lördag också.
Och sakta går det. :P
Och inte lika täta och många sms idag.
Dryyygt! :P
Tur jag fyllde E kvoten lite igår. :)
TACK förresten Chris för komplimangen om mitt hår! :)
Ska göra om det lite snart ändå. :P
Och ja visst handlar det om en pojk. ;)
Hehe. :P
Men nu får det bli lunch för mej och grabben så han kan sova lite.
Hittade några pannkakor i kylen så det var enkelt idag så man slapp stå och laga mat. :P
Och i eftermiddag blir det intervall igen på gymmet.
Spännande. :)

Kommentarer
Postat av: chris

haha du byter frisyr oftare än jag byter typ.. ehm.. strumpor..! ;)

2010-12-14 @ 13:00:00
URL: http://asianhit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0