Sadistic Girls

Jaaa Marie jag ska försöka uppdatera lite oftare.
Med kortare inlägg. :P
Ska bara fixa en snyggo design också. Nått att pyssla med fredagkväll när man ligger hemma och tråka kanske? :)

Uj!
Hade som sagt var en grymt trevlig kväll igår.
Och inser mer och mer att det kanske inte är dissen längre.
Well we'll see. :P
Ska eventuellt dit och umgås på lördag också. ^^
BUTTERFLIES! :P

Hade en härlig eftermiddag på gymet också.
En runda styrka var inga fel.
Men SJUKT jobbigt att vara så trött som jag varit heeela dagen.
Ujuj!
Fått hem ginseng grejs jag ska prova imorrn.
Se hur bra det funkar. :P
Så vara hemma med lillgrabben imorrn blir.
Jobba kl.16.
Dock kortare kväll än dom andra passen så man får komma hem och sova gott fortare. :P
Rätt soft!
Sen fredag.
Då vara hemma med lillgrabben och sen njuuuuta av helgen. :)
Iiiiiiiiiiiiiiiinga fel!
Lördag blir förhoppningsvis spenderad hos E och söndag blir det en tur till forshaga och ha kursen.
Nästa söndag blir det lövley att dra till forshaga under sista kurstillfället.
Mamma och ungarna ska baka pepparkakor och lussekatter så gissa om jag sitter där efter kursen. :D

Men nu blir det sova.
DYNGtrött! :P
NN ppl!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag kan hjälpa dig med designen om vi skulle hitta på något på fredag ;)

2010-12-08 @ 23:50:29
Postat av: systerdekadens

duktig tjeeej ;)

2010-12-09 @ 12:26:11
URL: http://systerdekadens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0