Keep Your Fingers Crossed!

Ringde Aprima igen eftersom jag nu fått en handläggare på soc.
Behöver ju hjälp från soc eftersom jag inte har råd med egen lägenhet + uppehälle.
Så fick jag antagligen inte 2an för den som bodde där skulle bara byta med en annan.
Fanns en annan 2a från typ sista februari men det är för lång tid.
Så jag frågade om det fanns nån sketen garderob och jo då det fanns en 1a på 45 kvm från 1a januari.
Inte färdig och iordning tydligen för det skulle tapetseras osv men ändå ledig SNART. :P
Såååå håll tummarna för att han får tag på handläggaren på soc och dom på huvudkontoret imorrn så han hör av sej till mej imorrn och säger att jag fått lägenheten. :D
Andra hade varit intresserad men inte bestämt sej så jag hoppas han får tag på alla så det går fort och ingen hinner bestämma sej före mej.
Vore sååååå soft att ha eget redan då!
Gissa om jag ska hålla tummarna varenda sekund nu. :P
Skiten ligger visserligen ett par mil utanför karlstad ute i ingenstans.
Men det är fortfarande en lägenhet och jag kommer söka i Karlstad så länge.

Sen så ser det ut som att jag får lite mer jobb också.
Inte bara på travbanan utan i lokalen där alla tränar kampsporter på lamberget.
Dom ville ha nån bakom disken i "kiosken" kvällstid för det är ingen som kan stå där.
Så vi får se vad som händer där. :)

Men nu får hårfönen åka fram så jag kan torka ett par trosor eftersom jag var så korkad och tvättade förut. :P
Iväg sen och köra ett intervallspass med Marie på gymmet. :)
Ska bli gött att komma dit igen.
Känns som en evighets sen och jag var där i fredags eller lördags tror jag det var. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0