Hot chocolat in a cold winter

Yeah tyckte jag inte det var imorse. :P
Knappt nån sömn för jag somnade inte på bra länge efter jag lagt mej.
Sen vet man att klockan ringer hyfsat tidigt för kl.10 ska man åka mot stan och vidare mot forshaga.
Usch och tvi!
Inge dåligt kallt och stanna hemma i sängen ville man.
Men jag bet ihop och drog iväg.
Insåg att jag var tvungen att ladda på busskortet så jag ens tog mej till forshaga.
Så jag skuttad ein på pressbyrån på drottninggatan och möttes innanför dörren av kaffe/the/choklad maskinerna.
ÅH MUUUUUUUUUUUUUUMS!!!!!!!
En stoor varm choklad fick följa med också. :)
Så jag var faktiskt lite nöjd över att jag åkte till slut.
Sitta på en buss med en stor varm choklad i handen och titta ut på alla vita träd som lystes upp av den starka solen.
Det är den enda jag gillar med vintern.
När solen ligger på dom fina vita träden.
Annars får det gärna bli vår snart. :P

Well.
Hem till en tom och tyst lägenhet.
Smirre är iofs hemma men ingen sambo och unge.
Kommer kännas konstigt. :P
Men jag lär ändå sitta och leka med Nomei så jag har nog att underhålla mej med. :P
Och imorrn blir det sovmorgon när liten grabb inte ens är hemma.
Sen blir det jobb hela kvällen.
Sen........................ dö? :P
A just det ja.
Ska nog åka iväg lite tidigare och ta mej ett träningspass innan jobbet också.
Känns behövligt. :P

Kommentarer
Postat av: nea

NU ser ja designen! fan va avis ja blir då ;) vill ogg a en header. PUSS

2010-12-12 @ 20:35:03
URL: http://systerdekadens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0