Here Comes That Sick Bitch

Well.
Jag kunde inte vänta,
Var tvungen att slänga in ett litet inlägg såhär med nya designen. :P
TAAAACK Marie för allt hjälp!
Den är riktigt grym nu men kommer bli ännu grymmare när jag bytar ut bilden på mej efter annandagen. ;)
WIE!

Börjar få kraftigt ont i det jäkla knät sen jag dök i trappan på jobbet häromdagen också.
Usch!
Kände det nu när jag kom hem.
Inge vidare.
Hoppas man klarar gymet imorrn iaf.
Vore gött att komma iväg eftersom det bara har hunnits med 2 gånger denna veckan.
Ångest! :P
Men nu zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz........... :P

Hatar att inte kunna vara på plats när vänner behöver.
Är visserligen på hemmaplan men det känns som att man är mil bort när något händer.
Vill ju vara där och hjälpa liksom.
Hoppas allt går bra iaf och att det löser sej på ena eller andra sättet.
Löve you bejb!

Kommentarer
Postat av: Chris

Snygg designen blev :D

2010-12-11 @ 10:29:08
URL: http://asianhit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0