Don't talk about moonshine

Ojoj.
Mååste skriva av mej liksom. :P
Dagen började tidigt med att åka iväg för diverse ärenden och skit.
Sen iväg på möte och efter det blev det träning.
Ett härligt intervallpass idag så imorrn blir det styrka. :)
Sen skulle E spela lite 40k i butiken så jag drog för att kika.
Sen åkte jag med E hem och jag fick skinksallad (medans han mumsade pizza. SE vad duktig jag var! :P).
Sen såg vi Little Nicky. :)
Och under filmen härjade Miru med att ligga mellan oss i soffan, ligga på E och en sväng drack han ur mitt vattenglas.
Goa kissen! :P
Sen fick man skjuts hem och ett par gpd natt sms senare ligger man själv i sängen.
Gööööööööött!
Men jag kan iaf lova att jag har fjärilar i magen så fort jag tänker på det.
Hade en trevlig kväll och jag hoppas på fler. :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Skriv av dig oftare! :P

2010-12-08 @ 20:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0