Boooooooooored!

Ikväll skulle jag ha en sån här tisha.
Eller ja, rättare sagt hela denna helgen OCH nästa helg.
Jisses!
Det är på tok för lugnt och tråkigt alltså.
Men nästa helg är det lika bra att hålla sej nykter efter tandutdragningen på torsdag.
Sen så vankas det juldag, annandagen med inga andra än Hardcore Superstar(!!) och sen kommer ju nyår.
Så jag klarar mej nog där några dagar även om vägen dit är sååååååååååååå LAME!
Men men.
Blir iaf tuff tid nu på gymmet fram till julafton. VARJE dage ska jag dit förutom imorgon och nästa söndag då jag har kurs.
Varva styrka med kondition och föröka hamna så nära 60kg som möjligt tills julen kommer.
Har ju sagt 5 kg till jul men vette tusan om jag klarar det nu.
Kanske om jag dricker bara vatten och tränar 24/7. :P
Men det får bli så mycket det går.
Kanske är den där osnygga fläskmagen lite mindre till annandagen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0