Vändningen

Nej nu blir jag bara mer och mer otaggad på att fortsätta kuren. Så jag kommer göra som min moster som går ner av att byta ut frukost och lunch mot milkshakes och äta en vanlig middag. Så idag kör jag den 3e som vanligt och imorrn kilar jag ner och handlar en massa wok och lax. :) Gud vad jag saknar min laxwok med cous cous. Ujujuj vad jag ska njuta imorrn kväll. :P Känner att jag har inte riktigt lust att dryga bort kilona. När man inte har så mycket kvar att gå ner så går det ju lite segare. Och jag har ju kommit på att jag kan ta promenaden ut till pappa som igår. Det är ju ändå 5,2 km dit och det var helt okej att gå den biten. Så då kan man gå dit 2-3 gånger i veckan och hälsa på lite och sen gå tillbaka hem. :P
Gick ju iväg dit igår för att ha nått att göra under kvällen. Kom dit och där satt pappa, Carola och 2 kompisar till dom med deras son. Fick en öl som jag skulle få om jag gick dit. Blev mycket töl och plötsligt stog fusket framför ögonen på mej i form av en kebabtallrik. Sen helt plötsligt blev klockan mycket och 5-6 öl och ett glas vin senare fick jag låna en cykel, tjock tröja, Emelies vantar och en lampa för att bege mej hemåt. På med lurarna och musik så var det bara att trampa på. Gick väl lite vingligt och hit och dit men jag kom fram fort iaf. Gött som sjutton! Slängde mej i sängen och trodde jag skulle dö. Men det var skönt med en liten smygstart såhär så man är redo för kryssningen nästa helg. :P Hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0