VÅÅÅÅR!!!!

Ja nu är våren verkligen här. När t.o.m JAG sitter på balkongen i linne och uppvikta mysbyxor så är det nästan sommar. :) Så jo jag tog med mej datorn, en flaska vatten och telefonen för att sitta här och njuta i solen och värmen lite. Och jag är inte den som gör sånt egentligen förrän den väl är sommar och ALL snö är borta. Den är ju inte det men nu kunde jag inte låta bli. Det känns som att lite sol skulle kunna göra min dag lättare. Nu skulle man nästan sitta här med en god vän, en kopp kaffe och bara tjöta massor. Men eftersom jag inte känner nån här så får jag sitt på min stol med datorn. :P Fast jag måste säga att det är bra skönt! :) Våren kom fort och snart är det kryssning. Just nu känns allt kanon. :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Du har ju vännerna på datorn då iallafall ;)

2010-04-14 @ 00:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0