Slacker!

Kom precis på att jag inte bloggat nått speciellt på ett tag. Så kan väl lika gärna slänga in ett inlägg när jag ändå står här och har koll på mina stuvade makaroner så jag inte behöver städa köket sen. :P
Jo linedancekryssningen till riga vad ju okej. Blev en jäkla massa bråk och härj med en person men jag är mest glas att jag sagt upp kontakten med honom. Vissa människor ska man inte ägna ett andetag åt. :) Umgicks ju mycket med mamma och så och det var ju kul det också. Och så träffade man ju en del nytt kul folk. :) Men men. Nu längtar man bara till vårat DTLD's HLD där det blir en hel helg med dans och skoj. :) Lååååångt kvar till augusti.
Igår klickade jag hem lite grejer på nätet också. :) En syndig box med 2 pocketböcker. Jenna Jamesons Att älska som en porrstjärna och Mötley Crües The Dirt. ;D Ska bli en trevlig vår med mycket läsning på balkongen. :) Håller nu på med Ron Jeremys Hårdaste mannen i showbiz och ska läsa klart den. Sen ge mej på The Dirt och Heroin Diaries. Sen blir det Jenna Jamesons eller Slash. ;) SPännande. :) Kan ju fortfarande inte komma över hur bra Marilyn Mansons bok var. MUMS! :D
Köpte även hem ett träns med hår så jag ska göra en hårförlängning. :) SWEET!! Har ju saknat mitt långa hår såååå mycket så ska bli skönt att slänga i lite medans jag väntar på att det växer ut. :P
Valborg vette faan vad som händer. Hoppas på lite party men det ser mörkt ut. Men men. Spelar väl inte såå stor roll heller egentligen. Ska ju ut om 2,5 veckor ändå. ;D Hehehehe! ;) Spännande spännande. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0