Men glad påsk då!

Asså fy sjutton! Här sitter man med sina milkshakes och ska banta. Känner mej inte så jävla peppad längre när jag är så frunktansvärt sugen på pizza. Jag är så sugen att jag faktiskt överväger att fuska och gå ner och beställa en. Barnpizza iofs men ändå. Det är fusk vad jag än stoppar i maten som är ätbart. Sjukt jävla jobbigt. Känner mej inte alls sugen på att fortsätta den här kuren. Och så tänker man att det är 2 veckor kvar jag ska köra. Har gått ner 3 kg också. Så det känns som att om jag äter en pizza nu så kanske det inte förstör SÅ mycket när jag ändå har 2 veckor kvar. Fy faan vad jag hatar detta! Har redan en veckas milkshakes också så kan inte bara skita i dom. Vad gör man liksom när man är såhär sjukt opeppad på att fortsätta? Allt är bara skit just nu tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0