Jag är inte dum i huvudet!

Gång på gång möter man killar som kan dra en lite omväg förbi sanningen för att slippa prata om vissa saker. Gång på gång möter man dessa killar som tror att man är helt dum i huvudet, bortblåst och fattar ingenting. Jag har nu verkligen konstaterat att min bästa vän (som naturligtvis är en sånhär kille) tror detta om mej. Denna killen är likadan mot alla tjejer och gärna flera på samma gång. Det är komplimanger, det ena, det andra och det sjunde. Det sägs att nej men henne har jag inte gjort nått med på flera månader om man konfronterar honom med detta då jag inte vill vara bara en i mängden och jag tycker faktiskt inte att han behandlar tjejer okej som är en sån rå player från topp till tå. Visst jag trodde på detta ett tag. Tills jag nu inser mer och mer att han måste tro att jag är helt dum i huvudet. Herre gud liksom FACEBOOK! Anar du att nån ljuger om nått, kolla upp det där för där finner du fanimej svaret. Så jag har visserligen gett upp allt hopp om att få mej en pojkvän. Men nu börjar jag fundera på om jag ens ska bry mej om ett enda ord som kommer ur en killes käft. Säger dom hej ljuger dom faan nästan redan då. Nej jag är verkligen trött på allt vad pojkar, killar, grabbar, karlar, män och gubbar är. Och är det nått som gör mej riktigt förbannad så är det när jag konfronterar någon på ett skämtsamt sätt (för att se om dom erkänner) och dom säger att nej så är det inte alls och tror att jag är helt jävla dum i huvudet. Nej fy faan! Jag tror jag har blivit en manshatare. Tur att den enda mannen i mitt liv är en katt. Hade den varit en människa hade han faan åkt direkt. Nu är jag trött på skiten! Vem är det som är dum i huvudet nog att tro att jag går på allt egentligen? Jävla nötter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0