All in! ;D

Ujujuj. Inte kommit nån text här på några dagar. Har väl inte haft så mycket att skriva om. :P Det är iaf BARA nu den 9e 8 dagar kvar till kryssningen. Ska bli sååå AWSOMEE!!! Jag och Daniel ska färga hår, intagning av massa alkohol och bara så jsukt mycket dans och party. Kommer inte palla att se alkohol eller dans på en månad minst sen. :P Hehehe. Ska bli så jäääävla najs! Åker med mamma i bilen hemifrån henne på lördag morgonen nästa vecka. Slipper jag sitta själv i 5 timmar på ett tåg den här gången. :P Då ska det poppas musik och drickas likör. :P Hahaha! Snikte mej en flaska av mor till Ole Ivars här för typ 3 veckor sen men jag gick ju aldrig dit så det blir förfest drickat på vägen till sthlm. :) SWEEEET!!! Ska bli sååå kul att få ha med mamma också. Är gött att få gärna nått med mamma och få ta vara lite på den tiden. Även om mammas kille och svärmor och ett par andra ska med så går det ju. Inga fler barn iaf så får man lite mammatid på bortaplan. :) Ska bli spännande att se vem T är också irl. T verkar vara en sån där kille man vill ha liksom. Sådär bra. We'll see. :)
Nej men nej. Nu ska jag nog snart ta och försöka sova. Tvätta 10-13 imorrn. Jäkla katt soydde ner alla sängkläder så fick boka en tid. Annars hade jag nog klarat mej till nästa vecka. Men men. Får man upptäcka en sunkig tvättstuga också. Vad jag ska vara glad när jag får flytta! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0